Ostrzeżenie przed osobami podszywającymi się pod pracownika banku

Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podszywają się pod pracowników banku, policji lub innych instytucji.

Przestępcy twierdzą, że Twoje konto jest zagrożone, trwa tajna akcja lub złożono wniosek kredytowy. Wywierają presję, chcą być z Tobą na linii, nawet w oddziale, mówią Ci,
co powiedzieć, zabraniają kontaktu z bliskimi. Ich celem jest wyłudzenie pieniędzy, danych lub przejęcie kontroli nad urządzeniem.

Pamiętaj:

❌ Bank nigdy nie poprosi Cię o użycie karty płatniczej w celu „zabezpieczenia środków” – nie prosimy o przyłożenie karty do telefonu (NFC), by rzekomo ochronić Twoje pieniądze.
❌ Pracownik banku nigdy nie poprosi o hasła, kody BLIK/SMS.
❌ Pracownik nie wysyła linków do pobrania aplikacji banku.
❌ Pracownik nie zabrania rozmowy z rodziną czy policją.
❌ Pracownik banku nigdy nie poprosi Ciebie o zainstalowanie aplikacji mobilnej z nieznanej strony, linka z SMS-a czy komunikatora w celu zabezpieczenia Twoich środków.
📞 Bank nigdy nie dzwoni z numerów infolinii 800 88 88 88 / 61 647 28 46. Na te numery Ty możesz zadzwonić do nas.

Co zrobić, jeśli masz wątpliwości? Zakończ rozmowę natychmiast i skontaktuj się bezpośrednio z placówką banku
lub z Infolinią SGB.

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na stronie internetowej: https://www.sgb.pl/myslisz-ze-to-bank-albo-policja/

Harmonogram pracy

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w okresie od  02 lipca 2025 zmianie ulegają godziny funkcjonowania Banku.

W tym czasie Bank będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach:
08:00 – 16:15

Godziny obsługi kasowej:
od poniedziałku do piątku w godzinach:
08:00 – 15:45

Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi zmianami i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.

 

Oszczędnościowe książeczki mieszkaniowe – zmiana przepisów

Od stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany do ustawy z dnia 30 listopada 1995 r. o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych, udzielaniu premii gwarancyjnych oraz refundacji bankom wypłaconych premii gwarancyjnych. Zmiany dotyczą obowiązku rejestracji książeczek i uprawnień do premii gwarancyjnej.


Obowiązek rejestracji książeczki mieszkaniowej

Książeczkę mieszkaniową rejestruje, na wniosek jej właściciela, Bank prowadzący jej obsługę. Jeśli jesteś posiadaczem książeczki w Banku Spółdzielczym w Opocznie, to zapraszamy do naszej placówki w celu złożenia odpowiedniego wniosku. Aby dokonać rejestracji, prosimy o zabranie książeczki mieszkaniowej ze sobą.

Aplikacja Mobilna - BS Opoczno Nasz Bank

BS Opoczno - Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Fundusz Wsparcia Kredytobiorców

Fundusz Wsparcia Kredytobiorców jest pomocą dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej, a muszą spłacać raty kredytu mieszkaniowego. Ze wsparcia mogą skorzystać również osoby, które sprzedały dom lub mieszanie, na które wcześniej wzięły kredyt, ale z uzyskanej kwoty nie spłaciły go w całości. Środki, którymi dysponuje Fundusz, pochodzą z wpłat banków i są powiązane z ilością kredytów hipotecznych z zaległościami dłuższymi niż 90 dni.

 

Proces ubiegania się o wsparcie