OGŁOSZENIE
PRZYJMOWANIE SKARG I REKLAMACJI ODBYWA SIĘ WE WSZYSTKICH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH BANKU. ZGŁOSZENIE MOŻE BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE USTNEJ, PISEMNEJ LUB W FORMIE TELEFONICZNEJ I ELEKTRONICZNEJ NA ADRES Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
DODATKOWO W SPRAWACH SKARG I REKLAMACJI PRZYJMUJĄ:
PREZES, ZASTĘPCA PREZESA LUB CZŁONEK ZARZĄDU W KAŻDY WTOREK W GODZINACH OD 9:00 DO 10:00.
Bank Spółdzielczy w Opocznie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/
Bank Spółdzielczy w Opocznie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/
Zasady składania reklamacji skarg i wniosków
Formularz reklamacji - klient indywidualny
Formularz reklamacji - klient instytucjonalny
Formularz reklamacji dotyczący kart - klient indywidualny
Formularz reklamacji dotyczący kart - klient instytucjonalny