INTERNET BANKING
Usługa INTERNET BANKING jest świadczona dla posiadaczy rachunków bieżących w BS. W celu udostępnienia usługi Posiadacz rachunku składa w placówce Banku prowadzącej jego rachunek wniosek. Bank podejmuje decyzje o udostępnieniu usługi INTERNET BANKING , nie później niż w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania kompletnego wniosku. Zawarcie umowy następuje z chwilą podpisania umowy przez Posiadacza oraz Bank.
Z chwilą podpisania umowy Posiadacz rachunku odbiera w Banku:
- Identyfikator klienta wraz z hasłem dostępu,
- zamówioną listę haseł jednorazowych.
Bank pobiera należne prowizje i opłaty z tytułu świadczenia usługi w oparciu o aktualnie obowiązującą "Taryfę prowizji i opłat bankowych".
Umowa świadczenia usługi INTERNET BANKING może zostać rozwiązana przez każdą ze stron, z zachowaniem 30 dniowego terminu wypowiedzenia.
INTERNET BANKING BIZNES
Usługa INTERNET BANKING BIZNES przeznaczona jest wyłącznie dla Klientów posiadających w Banku Spółdzielczym w Opocznie rachunek bieżący.
W ramach systemu IB Biznes, Bank udostępnia Klientowi w szczególności:
- informacje o stanie wyznaczonych rachunków,
- możliwość składania zleceń płatniczych w obrocie krajowym, w walucie krajowej,
- możliwość zakładania (oraz likwidowania) lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach Klienta w Banku,
- możliwość tworzenia bazy danych kontrahentów, na rzecz których składane są dyspozycje.
Warunkiem korzystania z usługi jest złożenie w jednostce Banku pisemnego wniosku, który Bank rozpatruje w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia. Zawarcie umowy następuje w jednostce Banku.
Wraz z podpisaneim Umowy Klient otrzymuje w formie elektronicznej Instrukcję użytkownika IB Biznes dotycząca zasad i spospobu instalacji systemu oraz jego użytkownika. Na życzenie Klienta instalację systemu IB Biznes może przeprowadzić pracownik Banku, za co pobierana jest opłata zgodnie z obowiązująca Taryfą prowizji i opłat.
SMS BANKING
Warunkiem korzystania przez Posiadacza rachunku z usługi SMS BANKING jest złożenie w placówce Banku prowadzącej jego rachunek pisemnej dyspozycji uaktywnienia tej usługi, która stanowi jednocześnie dokument zawarcia umowy o świadczenie tej usługi.
Usługa SMS BANKING polega na automatycznym przesyłaniu na numer telefonu komórkowego Abonenta, wiadomości SMS:
- informującej o każdej operacji na rachunku,
- informującej o każdej operacji po stronie MA na rachunku,
- informującej o każdej operacji po stronie WN na rachunku,
- zawierającej informacje o saldzie rachunku,
- w odpowiedzi na SMS Abonenta, zawierającej informacje o wyciągu/historii rachunku, oprocentowaniu rachunku, wykaz rachunków,
- wiadomości marketingowych Banku.
Bank pobiera opłaty za czynności związane z usługą SMS BANKING, w wysokości określonej w "Taryfie prowizji i opłat bankowych"
Usługa wygasa z chwilą likwidacji wszystkich rachunków wskazanych w dyspozycji.