Bank Spółdzielczy w Opocznie

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Aplikacja Mobilna

Email Drukuj PDF

Informujemy, że uruchomiliśmy nowy kanał dostępu do Bankowości Internetowej poprzez aplikację mobilną Nasz Bank.

Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie Google Play.

Funkcje aplikacji Nasz Bank

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych,wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie –kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
  • wiadomości powiadomienia PUSH(automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja(wyszukiwanie bankomatów i placówekbanku).

Instrukcja obsługi aplikacji