Bank Spółdzielczy w Opocznie

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Bezpieczeństwo

Blokada wyskakujących okienek

Email Drukuj PDF

Wyłączenie blokady wyskakujących okienek

 

W celu złożenia wniosku dotyczącego świadczeń m.in. Dobry Start (300+), 500+, Tarcza antykryzysowa niezbędne jest wyłączenie blokady wyskakujących okienek.

W zależności od wykorzystywanej przeglądarki, blokadę wyłącza się w następujący sposób:

 

Internet Explorer:

 

Aby odblokować wyskakujące okienka w przeglądarce Internet Explorer, należy:

a)     przejść do zakładki Narzędzia w menu głównym przeglądarki, a następnie wybrać Opcje internetowe. Tutaj w zakładce Prywatność należy na dole okna Ustawienia blokowanie wyskakujących okienek. Jeżeli Klient nie chce całkowicie usunąć blokady, należy przejść do Ustawienia blokady i dodać witrynę Banku Spółdzielczego w Opocznie do listy witryn dozwolonych, poprzez wpisanie w pole Adres witryny Sieci Web, która ma być dozwolona: adresu bank24.bsopoczno.pl

b)     kliknąć Zezwól raz lub Opcje dla tej witrynyZawsze zezwalaj


 

Mozilla Firefox

 

Aby odblokować wyskakujące okienka w przeglądarce Mozilla Firefox, należy:

a)   przejść do zakładki Narzędzia, a następnie Opcje. Następnie, w sekcji Prywatność i bezpieczeństwo należy kliknąć w wierszu Blokowanie wyskakujących okien przycisk Wyjątki. Następnie należy dodać adres bank24.bsopoczno.pl jako zaufany. Wybór należy zatwierdzić opcją Zezwalaj.


 


b)    kliknąć Opcje a następnie Pozwól bank24.bsopoczno.pl otwierać wyskakujące okna


 

Chrome:

Aby odblokować wyskakujące okienka w przeglądarce Chrome, należy:

a)    przejść do zakładki Narzędzia, a następnie Ustawienia. Następnie, w sekcji Prywatność i bezpieczeństwo należy kliknąć w wierszu Ustawienia witryn

 


 

Następnie należy wybrać pop-upy i przekierowania


 

oraz w sekcji Zezwalaj wybieramy przycisk Dodaj i dodajemy adres: https://bank24.bsopoczno.pl

 


 

b) kliknąć Opcje a następnie Pozwól bank24.bsopoczno.pl otwierać wykakujące okna


 

Spłata kredytów - COVID-19

Email Drukuj PDF

W trosce o bezpieczeństwo finansowe naszych klientów Bank Spółdzielczy w  Opocznie przekazuje najważniejsze informacje dotyczące składania wniosków o zawieszenie spłaty rat kredytu/pożyczki w związku z epidemią COVID-19:

  • Wnioski mogą składać klienci indywidualni, firmy oraz rolnicy, których dotknęła  sytuacja związana z epidemią COVID-19 i spowodowała problem z regulowaniem rat, którzy nie posiadali zaległości w spłacaniu kredytu przed dniem 31.03.2020 r.
Więcej…
 

Komunikat

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

W związku z wystąpieniem napięcia, związanego z  pojawieniem się koronawirusa, uprzejmie informujemy, że sytuacja w naszym Banku jest  stabilna i Bank planuje kontynuowanie działalności w normalnym trybie.

Pojawiające się w środowisku informacje o rzekomym zamknięciu placówek Banku są mylące i niepotrzebnie wprowadzają niepokój wśród klientów.

Ponieważ pracownicy Banku są w bezpośrednim kontakcie z klientami, bardzo prosimy, w ślad  za wytycznymi Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, o przestrzeganie podstawowych zasad higieny oraz pozostawanie w swoich domach, jeśli wizyta w Banku nie jest uzasadniona.

Państwa postawa pomoże nam wszystkim przetrwać ten pełen napięcia i niepokoju okres.

 

Informacja o fałszywych, groźnych wiadomościach email

Email Drukuj PDF

Drogi użytkowniku bankowości internetowej!

Ostrzegamy o fałszywych wiadomościach e-mail rozsyłanych przez oszustów, którzy podszywają się pod znane instytucje (Poczta Polska, dostawcy telefonii komórkowej i stacjonarnej, dostawcy energii, firmy kurierskie, urzędy państwowe i banki itp.). Do spreparowanej wiadomości załączają oni zainfekowany plik lub skrót do zainfekowanej strony. Działanie cyberprzestępców ma na celu przejęcie kontroli nad komputerami, w tym do wyłudzania informacji służących do logowania i zatwierdzania transakcji w bankowości internetowej. Nigdy nie otwieraj podejrzanych stron lub wiadomości, ani dołączonych do nich załączników, a gdy odebrana wiadomość wzbudzi jakąkolwiek wątpliwość – usuń ją. W przypadku problemów z zalogowaniem lub wykonaniem operacji nigdy nie podawaj haseł jednorazowych, numeru telefonu komórkowego, czy też haseł SMS w celu weryfikacji tożsamości.
W przypadku wystąpienie problemów z logowaniem lub podejrzanego działania systemu bankowości internetowej, przerwij natychmiast działanie i skontaktuj się z bankiem dzwoniąc na numer 44 755 05 48

Pamiętaj, bezpieczeństwo Twoich środków zależy też od Ciebie!

 

Ostrzeżenie ! Fałszywe e-maile na temat kontroli dochodów

Email Drukuj PDF
Szanowni Państwo!
Informujemy, że Ministerstwo Finansów w dniu 25.08.2016 r. umieściło ostrzeżenie na swojej stronie internetowej o fałszywej korespondencji e-mail z tytułem np. Kontrola podatkowa. Sprawa PL142467058, zawierającej złośliwe oprogramowanie.
Pod żadnym pozorem nie należy otwierać załącznika.
Więcej informacji bezpośrednio na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.
 
Więcej artykułów…


Strona 1 z 2