Bank Spółdzielczy w Opocznie

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Bezpieczeństwo

Blokada wyskakujących okienek

Email Drukuj PDF

Wyłączenie blokady wyskakujących okienek

 

W celu złożenia wniosku dotyczącego świadczeń m.in. Dobry Start (300+), 500+, Tarcza antykryzysowa niezbędne jest wyłączenie blokady wyskakujących okienek.

W zależności od wykorzystywanej przeglądarki, blokadę wyłącza się w następujący sposób:

 

Internet Explorer:

 

Aby odblokować wyskakujące okienka w przeglądarce Internet Explorer, należy:

a)     przejść do zakładki Narzędzia w menu głównym przeglądarki, a następnie wybrać Opcje internetowe. Tutaj w zakładce Prywatność należy na dole okna Ustawienia blokowanie wyskakujących okienek. Jeżeli Klient nie chce całkowicie usunąć blokady, należy przejść do Ustawienia blokady i dodać witrynę Banku Spółdzielczego w Opocznie do listy witryn dozwolonych, poprzez wpisanie w pole Adres witryny Sieci Web, która ma być dozwolona: adresu bank24.bsopoczno.pl

b)     kliknąć Zezwól raz lub Opcje dla tej witrynyZawsze zezwalaj


 

Mozilla Firefox

 

Aby odblokować wyskakujące okienka w przeglądarce Mozilla Firefox, należy:

a)   przejść do zakładki Narzędzia, a następnie Opcje. Następnie, w sekcji Prywatność i bezpieczeństwo należy kliknąć w wierszu Blokowanie wyskakujących okien przycisk Wyjątki. Następnie należy dodać adres bank24.bsopoczno.pl jako zaufany. Wybór należy zatwierdzić opcją Zezwalaj.


 


b)    kliknąć Opcje a następnie Pozwól bank24.bsopoczno.pl otwierać wyskakujące okna


 

Chrome:

Aby odblokować wyskakujące okienka w przeglądarce Chrome, należy:

a)    przejść do zakładki Narzędzia, a następnie Ustawienia. Następnie, w sekcji Prywatność i bezpieczeństwo należy kliknąć w wierszu Ustawienia witryn

 


 

Następnie należy wybrać pop-upy i przekierowania


 

oraz w sekcji Zezwalaj wybieramy przycisk Dodaj i dodajemy adres: https://bank24.bsopoczno.pl

 


 

b) kliknąć Opcje a następnie Pozwól bank24.bsopoczno.pl otwierać wykakujące okna


 

Spłata kredytów - COVID-19

Email Drukuj PDF

W trosce o bezpieczeństwo finansowe naszych klientów Bank Spółdzielczy w  Opocznie przekazuje najważniejsze informacje dotyczące składania wniosków o zawieszenie spłaty rat kredytu/pożyczki w związku z epidemią COVID-19:

  • Wnioski mogą składać klienci indywidualni, firmy oraz rolnicy, których dotknęła  sytuacja związana z epidemią COVID-19 i spowodowała problem z regulowaniem rat, którzy nie posiadali zaległości w spłacaniu kredytu przed dniem 31.03.2020 r.
Więcej…
 

Komunikat

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

W związku z wystąpieniem napięcia, związanego z  pojawieniem się koronawirusa, uprzejmie informujemy, że sytuacja w naszym Banku jest  stabilna i Bank planuje kontynuowanie działalności w normalnym trybie.

Pojawiające się w środowisku informacje o rzekomym zamknięciu placówek Banku są mylące i niepotrzebnie wprowadzają niepokój wśród klientów.

Ponieważ pracownicy Banku są w bezpośrednim kontakcie z klientami, bardzo prosimy, w ślad  za wytycznymi Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, o przestrzeganie podstawowych zasad higieny oraz pozostawanie w swoich domach, jeśli wizyta w Banku nie jest uzasadniona.

Państwa postawa pomoże nam wszystkim przetrwać ten pełen napięcia i niepokoju okres.

 

Informacja o fałszywych, groźnych wiadomościach email

Email Drukuj PDF

Drogi użytkowniku bankowości internetowej!

Ostrzegamy o fałszywych wiadomościach e-mail rozsyłanych przez oszustów, którzy podszywają się pod znane instytucje (Poczta Polska, dostawcy telefonii komórkowej i stacjonarnej, dostawcy energii, firmy kurierskie, urzędy państwowe i banki itp.). Do spreparowanej wiadomości załączają oni zainfekowany plik lub skrót do zainfekowanej strony. Działanie cyberprzestępców ma na celu przejęcie kontroli nad komputerami, w tym do wyłudzania informacji służących do logowania i zatwierdzania transakcji w bankowości internetowej. Nigdy nie otwieraj podejrzanych stron lub wiadomości, ani dołączonych do nich załączników, a gdy odebrana wiadomość wzbudzi jakąkolwiek wątpliwość – usuń ją. W przypadku problemów z zalogowaniem lub wykonaniem operacji nigdy nie podawaj haseł jednorazowych, numeru telefonu komórkowego, czy też haseł SMS w celu weryfikacji tożsamości.
W przypadku wystąpienie problemów z logowaniem lub podejrzanego działania systemu bankowości internetowej, przerwij natychmiast działanie i skontaktuj się z bankiem dzwoniąc na numer 44 755 05 48

Pamiętaj, bezpieczeństwo Twoich środków zależy też od Ciebie!

 

Ostrzeżenie ! Fałszywe e-maile na temat kontroli dochodów

Email Drukuj PDF
Szanowni Państwo!
Informujemy, że Ministerstwo Finansów w dniu 25.08.2016 r. umieściło ostrzeżenie na swojej stronie internetowej o fałszywej korespondencji e-mail z tytułem np. Kontrola podatkowa. Sprawa PL142467058, zawierającej złośliwe oprogramowanie.
Pod żadnym pozorem nie należy otwierać załącznika.
Więcej informacji bezpośrednio na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.
 

Ostrzeżenie

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo

Bank Spółdzielczy w Opocznie ostrzega o fałszywych wiadomościach poczty elektronicznej kierowanych do klientów Banku zawierających link do złośliwego oprogramowania. Prosimy nie odpowiadać na tego typu wiadomości i nie korzystać z podanego linku. Proszę zachować szczególną ostrożność gdyż samo kliknięcie w link może spowodować, że na komputerze zainstaluje się złośliwe oprogramowanie. W przypadku otrzymania w.w wiadomości lub podobnych, należy je niezwłocznie skasować.

 
Więcej artykułów…


Strona 1 z 2